Zeeman Headers 2560x856_v2

PERSUADE | ZEEMAN MOTION DESIGN | 3D

ZEEMAN SNEAKERS


Waarom zijn sommige sneakers zo duur? Vroeg retailketen Zeeman zich af. De winkel ging op onderzoek uit en ontwikkelde twee soorten sneakers: een dure en een goedkope versie. Allebei goede stappers, maar met een groot prijsverschil. Met de campagne wil Zeeman laten zien dat kwalitatieve sportschoenen helemaal niet duur hoeven te zijn. Wij maakten de teaser, trailer en film voor deze campagne.

PERSUADE | ZEEMAN 3D | MOTION DESIGN

ZEEMAN SNEAKERS


Waarom zijn sommige sneakers zo duur? Vroeg retailketen Zeeman zich af. De winkel ging op onderzoek uit en ontwikkelde twee soorten sneakers: een dure en een goedkope versie. Allebei goede stappers, maar met een groot prijsverschil. Met de campagne wil Zeeman laten zien dat kwalitatieve sportschoenen helemaal niet duur hoeven te zijn. Wij maakten de teaser, trailer en film voor deze campagne.

PERSUADE | ZEEMAN 3D | MOTION DESIGN

ZEEMAN SNEAKERS


Waarom zijn sommige sneakers zo duur? Vroeg retailketen Zeeman zich af. De winkel ging op onderzoek uit en ontwikkelde twee soorten sneakers: een dure en een goedkope versie. Allebei goede stappers, maar met een groot prijsverschil. Met de campagne wil Zeeman laten zien dat kwalitatieve sportschoenen helemaal niet duur hoeven te zijn. Wij maakten de teaser, trailer en film voor deze campagne.

PERSUADE | ZEEMAN 3D | MOTION DESIGN

ZEEMAN SNEAKERS


Waarom zijn sommige sneakers zo duur? Vroeg retailketen Zeeman zich af. De winkel ging op onderzoek uit en ontwikkelde twee soorten sneakers: een dure en een goedkope versie. Allebei goede stappers, maar met een groot prijsverschil. Met de campagne wil Zeeman laten zien dat kwalitatieve sportschoenen helemaal niet duur hoeven te zijn. Wij maakten de teaser, trailer en film voor deze campagne.

PERSUADE | ZEEMAN 
3D | MOTION DESIGN

ZEEMAN SNEAKERS

Waarom zijn sommige sneakers zo duur? Vroeg retailketen Zeeman zich af. De winkel ging op onderzoek uit en ontwikkelde twee soorten sneakers: een dure en een goedkope versie. Allebei goede stappers, maar met een groot prijsverschil. Met de campagne wil Zeeman laten zien dat kwalitatieve sportschoenen helemaal niet duur hoeven te zijn. Wij maakten de teaser, trailer en film voor deze campagne.

zeeman_case_teaser_phones

DE BRIEFING

Merkenbureau Persuade vroeg ons om een aantal artist impressions van de Hybrid Z schoen. Uitgangspunt voor de stijl was het in de markt zetten van een high-end sneaker, zonder daarbij meteen de naam Zeeman te vermelden. Er was geen beeld voor handen dus alles werd in 3D opgezet. Door het abstracte karakter van de animatie, gaven we niet te veel van de schoen weg.

In een latere fase werd de merknaam Zeeman aan de schoen verbonden en konden we de schoen in volle glorie laten zien. Dit werd de trailer, een afgeleide van de eerdere teaser.

DE BRIEFING

Merkenbureau Persuade vroeg ons om een aantal artist impressions van de Hybrid Z schoen. Uitgangspunt voor de stijl was het in de markt zetten van een high-end sneaker, zonder daarbij meteen de naam Zeeman te vermelden. Er was geen beeld voor handen dus alles werd in 3D opgezet. Door het abstracte karakter van de animatie, gaven we niet te veel van de schoen weg.

In een latere fase werd de merknaam Zeeman aan de schoen verbonden en konden we de schoen in volle glorie laten zien. Dit werd de trailer, een afgeleide van de eerdere teaser.

TEASER

TEASER

TRAILER

Trailer1
Trailer2
Trailer3
Explosie2-1
Trailer5
Trailer6

DE TV COMMERCIAL

Naast de teasende, artist impressions was er ook een nuchtere, vergelijkende film nodig, in de heldere Zeeman toon. Deze explanimation was bedoeld om de campagne uit te leggen op de te creëren website, maar werd door de klant gepromoveerd tot TV commercial. Ook hier was geen beeld voor handen en werd alles in 3D opgezet, identiek aan de toekomstige pop-up stores.

DE TV COMMERCIAL

Naast de teasende, artist impressions was er ook een nuchtere, vergelijkende film nodig, in de heldere Zeeman toon. Deze explanimation was bedoeld om de campagne uit te leggen op de te creëren website, maar werd door de klant gepromoveerd tot TV commercial. Ook hier was geen beeld voor handen en werd alles in 3D opgezet, identiek aan de toekomstige pop-up stores.

Filmm1
Filmm2
Filmm3
Filmm4

SCHETSEN

Een campagne van omvang behoeft veel communicatie met de klant en de creatieven van het reclamebureau. Hieronder zie je een aantal testrenders en schetsen om een indruk te geven van hoe we de films willen visualiseren, voor we de uiteindelijke films in elkaar zetten.

Zeeman-Early-sketches
social_media_icons-02
social_media_icons-01
social_media_icons-03

© STUDIO MiNSK / KNSM-LAAN 87 / 1019 LB AMSTERDAM / INFO@STUDIOMINSK.NL / +31 20 7373 041 / ALGEMENE VOORWAARDEN / PRIVACYVERKLARING

© STUDIO MiNSK / KNSM-LAAN 87 / 1019 LB AMSTERDAM / INFO@STUDIOMINSK.NL / +31 20 7373 041 / ALGEMENE VOORWAARDEN / PRIVACYVERKLARING

© STUDIO MiNSK / KNSM-LAAN 87 / 1019 LB AMSTERDAM / INFO@STUDIOMINSK.NL
+31 20 7373 041 / ALGEMENE VOORWAARDEN / PRIVACYVERKLARING

© STUDIO MiNSK / KNSM-LAAN 87 / 1019 LB AMSTERDAM / INFO@STUDIOMINSK.NL

+31 20 7373 041 / ALGEMENE VOORWAARDEN / PRIVACYVERKLARING

© STUDIO MiNSK / KNSM-LAAN 87
1019 LB AMSTERDAM
 INFO@STUDIOMINSK.NL /  +31 20 7373 041
ALGEMENE VOORWAARDEN /
PRIVACYVERKLARING